Duolingo Wikia
Advertisement
Bandicam 2022-04-02 12-46-36-827

Sözcükler sekmesi, o anda seçmiş olduğunuz kursta öğrendiğiniz sözcüklerin ve bunların güçlü yanlarının bir listesini görüntüler. Bu bölüm web sitesinin üst kısmında bulunan mavi şeritte "... DAHA FAZLASI" menüsünde yer almaktadır. Bunu görmüyorsanız, geçerli dilde Kelimeler sekmesi yoktur. Tüm kursların Words bölümünün bulunmadığını unutmayın. Ayrıca mobil uygulamalarda da mevcut değildir.

sıralama[]

Öğrendiğiniz kelimelerle ilgili bilgiler dört sıralanabilir sütunda görüntülenir:

  • Kelime: Kelimenin kendisi. Kullanıcılar, olası çevirilerinden bazılarını görmek için fare imlecini kelimenin üzerine getirebilir. Bir kelime birden fazla görünebilir (örneğin bir isim ve zarf ise).
  • Konuşma bölümü: Konuşma bölümü.
  • En son ne zaman çalışıldı: Kelimenin en son ne zaman çalışıldığı. Bu, konuşmanın alıştırma için kullanılan kısmına bağlıdır (örneğin, fiil olarak "set" ve bir isim olarak "set").
  • Güç: Duolingo tarafından hesaplanan kelime gücü.

Bir sütun başlığına tıklamak (örneğin "Kelime") kelimeleri o sütundaki değerlere göre sıralar ve tekrar tıklamak sıralama düzenini tersine çevirir.

kelime bilgisi[]

Listedeki bir kelimeye tıklamak, o kelimeyle ilgili çevirisi, içinde bulunduğu beceri ve telaffuzunun sesi gibi bilgileri görüntüler. "Daha fazla ayrıntı"yı tıklamak, ek olarak, kelimeyi kullanan örnek cümlelerin yanı sıra, kelime bir fiil ise çekimlerini görüntüler.

Dış bağlantı[]

Advertisement