Duolingo Wikia
Advertisement

Biri tam kurs için, biri her beceri için ve biri de kalp sistemiyle iOS uygulamasında olmak üzere üç Alıştırma düğmesi vardır.

Küresel Uygulama simgesi[]

Genel alıştırma simgesi, giriş bölümünün 1. seviyesine geçtikten sonra görünür.

Onu nerede bulabilirim[]

Masaüstü web tarayıcısı: Ağacın sağ alt tarafında yüzen mavi bir dambıl simgesi olan bir daire.

Mobil web tarayıcısı ve Android uygulaması: Sayfanın sağ altında kayan mavi bir dambıl simgesi olan bir daire.

iOS uygulaması: Alt menüde Sağlık sayfasına giden bir kalp simgesi bulunur. "Pratik Kazan" veya "1 Kalp Egzersizi" etiketli bir düğme bulunabilir. Bazı kurslarda (şimdiye kadar İngilizce için Navajo ve Portekizce için Esperanto'da görüldü) kalp simgesi yerine bir dambıl simgesi var.

Tanım[]

Tüm kurs için Alıştırma düğmesi (önceki adı Güçlendirme becerileri), Duolingo'nun kullanıcının o anda uygulamaya en çok ihtiyaç duyduğuna inandığı malzemeye odaklanarak, derslerde öğrenilen materyali gözden geçiren bir dizi alıştırma sağlar. Bu tür uygulamalar varsayılan olarak zamansızdır; bununla birlikte, Lingot mağazasından satın alınabilecek bir zamanlı alıştırma seçeneği de mevcuttur. Zamansız testler kullanıcıya her zaman minimum 3XP ve maksimum 10XP kazandırır.

Nasıl çalışır[]

Bir alıştırma seansı, alıştırma yapılan sözcüklerin güçlendirilmesiyle sonuçlanabilir ve aynı beceriden yeterli sayıda sözcük güçlendirilirse, aynı zamanda bir veya daha fazla ilgili becerinin güçlendirilmesi de sağlanabilir. Yani "bir beceriyi uygulamanın başka bir beceriyi güçlendirmesi çok olasıdır". Becerileri güçlendirmek için bir oturumun mutlaka başarılı bir şekilde tamamlanması gerekmez, özellikle de zamanlanmış bir uygulama kullanılıyorsa. Ancak, bir beceriyi tam olarak güçlendirmek için birden fazla deneme gerekebilir (örneğin, onu altın yapmak).

En iyi uygulamalar[]

Duolingo'ya göre, "öğrenciler önce bir becerideki tüm dersleri bitirmeye odaklanmalı ve daha sonra onları tam doğru zamanlarda gözden geçirmek için geri gelmelidir".

Advertisement