Duolingo Wikia
Advertisement
Schoolsv2

Okullar için Duolingo, kullanıcıların (veya öğretmenlerin) "tüm öğrencilerini tek bir yerden izlemelerine" olanak tanır. Ekim 2015 civarında, 100.000'den fazla kayıtlı öğretmenle oldukça popüler hale geldi.

Amaç[]

Bu yeni gösterge panosu, öğretmenlerin dil talimatlarını geliştirmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Amaç "sınıfta her öğrenciye ve eğitmene anında geri bildirim veren kişiselleştirilmiş bir öğrenme deneyimi sağlamaktır".

Nasıl çalışır[]

Okullar için Duolingo, kullanıcıların SLJ'ye ek olarak öğrencilerini filtrelemesine ve takip etmesine olanak tanır:

Beceri seviyeleri ve XP'ler, öğrencinin ilerlemesine ilişkin kabaca yönergeler verir. Öğretmenler, ebeveynlerle kolayca paylaşılabilecek haftalık beceri ve ders özeti raporları alır.

Kullanıcılar ayrıca Okul Özelliği Kullanıcı Kılavuzuna da başvurabilir. [1]

Özellikler[]

Sınıf Uygulaması[]

Bu alıştırma, "sınıfınızın genel dil düzeyine göre uyarlanmış bir oturum" içerir, ancak normal bir alıştırmadan farklı olarak dinleme ve konuşma alıştırmaları içermez.

Gizlilik ayarları[]

Bu özellik, "sınıfınızdaki öğrencilerin gizlilik ayarlarını" kontrol etmek içindir ve birinin forumları ve etkinlik akışını devre dışı bırakmasına izin verir.

Veri Dışa Aktarma[]

Kullanıcıların "sınıf özetlerini CSV'ye aktarmasına" izin verir.

Kurs İçeriği gezgini[]

Kullanıcıların "tüm kursun bir özetini görmelerine ve her bir beceriden ne bekleyebileceklerini önceden öğrenmelerine" olanak tanır.

incelemeler[]

Duolingo tek başına kaliteli bir yüz yüze öğretim programının yerini alacak kadar canlı bir dil öğretmez, ancak kesinlikle her dil sınıfına ve her okul cihazına aittir.

Okul Çocuklarına Ücretsiz Bir Uygulamayla Yeni Diller Öğretmek İçin Akıllıca Bir Plan.

Advertisement