Duolingo Wikia
Advertisement

foruma nasıl ulaşılır[]

Web'de Forumlara, üst menüdeki Tartış seçeneği üzerinden veya bir web tarayıcısına forum.duolingo.com yazılarak erişiliyordu. Uygulama üzerinden erişilebilir hale getirilmedi, ancak derslerden/uygulamalardan cümle tartışmalarını görüntüleyebilir ve oylayabilirsiniz, ancak oradan yorum yapamazsınız.

Aranıyor[]

Tartışmaları aramak, sadece metin yazmak kadar basit veya operatörler(AND, OR) kullanılarak daha gelişmiş olabilir. Sonuçları filtrelemenin bir yolu, aramaya tırnak eklemekti, ör. "Duolingo wiki" ve bu, bir operatör eklenerek daha fazla filtrelenebilir, ör. "Duolingo Wiki" ve "lingotlar". Örneğin:

streak lingots = streak OR lingots -> "seri" kelimesini veya "lingots" kelimesini içeren tüm tartışmaları döndürür

streak AND lingots -> hem "streak" hem de "lingots" kelimelerini içeren tüm tartışmaları döndürür

"streak lingots" -> tam olarak "streak lingots" dizisini içeren tüm tartışmaları döndürür

Diğer örnekler:

(lingots AND streak) VEYA test ->, hem "lingots" hem de "streak" kelimelerini içeren veya "test" kelimesini içeren tüm tartışmaları döndürür. Bu nedenle, örneğin yalnızca "test" içeren bir tartışma döndürülecektir.

lingots AND (streak OR test) -> "lingots" kelimesini veya "streak" ve "test" kelimelerinden birini içeren tüm tartışmaları döndürür. Bu nedenle, yalnızca "test" içeren bir tartışma, yalnızca "çizgi" olmayan, yalnızca "lingot" olmayan bir tartışma döndürülmez. Ancak "lingot" ve "test" (ancak "çizgi" değil) olan bir tanesi iade edilecektir.

Moderatörler[]

Yönergeler[]

Advertisement