Duolingo Wikia
Advertisement
Duo 2019

Duo 2019

Duo, Duolingo'nun resmi maskotudur. O, gerçek dünyadaki gözlüklü baykuş türlerine benzeyen yeşil bir baykuştur ve bilgiyi, bilgeliği ve öğrenmeyi sembolize eder. Duolingo'yu kullanırken, bazen kullanıcıları daha yüksek öğrenim hedeflerine ulaşmaları için motive etmek için bir koç görevi görebilir ve ayrıca kullanıcılara Duolingo web sitesinin çeşitli yönleri hakkında talimat verebilir. Siz ders çalışırken, bazen cesaret vermek gibi şeyler yapmak için ortaya çıkar.

Fransızca'da Duo, kulak tutamları olmayan bir baykuş olan bir chouette'dir (Fransızca'da aigrettes) ve Duo'da bunlara sahiptir.

Bea'nin resmi biyografisinde şu ifadeler yer aldığından Duo, Bea'ya benzer: Duo ve Bea: farklı türler, aynı enerji! 😉

Kıyafetler[]

Duo farklı vesilelerle birkaç kıyafet giyer. Bazen akademik bir elbise, bir antrenör kıyafeti veya bir şapka giyer. Duo için kıyafetleri iOS veya Android lingot mağazasından satın alabilirsiniz.

Meme kültürü[]

Duo, son zamanlarda, çoğunlukla kullanıcıların aldığı e-postaların miktarında, mizahi bir şekilde pratik yapma hatırlatıcılarını göstermek için memlerde kullanıldı. Duo'nun, egzersiz yapmayan veya fiziksel olarak kötüye kullanan kişilere balistik füze saldırıları düzenlediği biliniyor. Mem "Kötü Duolingo Baykuşu" olarak bilinir hale geldi.

Resmi Duolingo YouTube kanalı, "Evil Duo" memlerine bir selam olarak 1 Nisan 2019'da "Duo Push'u Tanıtmak" başlıklı bir video yayınladı. Videoda, Duo kostümü giymiş bir kişi, günlük derslerini tamamlamamış kullanıcıları hedeflerine "itmek" için onları takip ederken gösteriliyor.

Sitenin Şubat 2020'de Angry Birds 2 ile ortaklığının bir parçası olarak, Duo ve kırmızı Angry Bird'ün bir videoda insanlara saldırdığı gösterildi. Duo, bardaki insanlardan birinin Fransızca derslerini yapmadığını öğrendikten sonra geldi. Aynı ortaklığın bir parçası olarak Red, derslerin içinde Duo'nun yanında da yer aldı.

Advertisement