Duolingo Wikia
Advertisement
Bandicam 2022-04-02 12-53-22-513

Duolingo hesabınızı oluşturduğunuzda, size hedef dilinizi temel dilinizde öğretecek bir dil kursu seçmelisiniz.

ders seçimi[]

Bir kursu öğrenmeye başlamak için ekranın üst kısmındaki mavi çubukta kullanıcı adınızın yanında bulunan bayrak simgesine tıklayın veya doğrudan kurslar sayfasına gidin.

temel dil[]

Lütfen bir dilden öğrenmenin, tüm web sitesinin o dilde olacağı anlamına geldiğini unutmayın. Bu sizin temel dilinizdir. Bir temel dilden başka bir temel dile geçiş yaparsanız, web sitesi yeni temel dili yansıtacak şekilde değişecek ve diğer temel dil kurslarınızdan herhangi birine ait ilerlemeyi gizleyecektir. Örneğin: Almanca öğrenen bir İngilizce konuşmacıysanız ve İspanyolca'dan Fransızca öğrenmeye geçerseniz, web sitesinin dili İspanyolca olarak değişecektir. Temel dilinizi tekrar İngilizce'ye çevirene kadar İngilizce'den Almanca'ya olan ilerlemenizi göremezsiniz.

Kurslar sayfası, halihazırda ayarladığınız temel dildeki mevcut tüm dillere hızlı bağlantılar verecektir. Temel dilinizi değiştirmek ve başka hangi öğrenme seçeneklerinin mevcut olduğunu görmek için "Konuşuyorum:" açılır menüsünü kullanın.

İçindekiler[]

Bir kurs bir dil ağacıdır ve İngilizce temel dil söz konusu olduğunda, dört hedef dilin hikayesi vardır.

oluşturma[]

Duolingo'nun dil kursları, İnkübatörde gönüllüler ve dil uzmanları tarafından personelin yardımıyla oluşturulur ve sürdürülür. Bu kurslardan bazıları aynı zamanda Duolingo ile Peace Corps gibi kuruluşlar arasındaki ortaklığın bir sonucudur.

Mevcut ve geliştirilmekte olan tüm kursların bir listesi İnkübatör web sitesinde bulunabilir. Kurs bilgileri, kurslar sayfasında ve kurs listesinde de bulunabilir, ancak bunlar tüm kursları içermeyebilir veya tamamen güncel olmayabilir.

Advertisement